Vojkan Krstić – čovek koji se setio zaboravljenih

Ova godina će nam svima ostati u sećanju po nezapamćenoj kiši, poplavama i stradanju – kako u Srbiji tako i u čitavom regionu. Kada se pogleda sa ove distance, svima nam je jasno koliko je teško bilo u Obrenovcu – a još se ne zna broj onih koji su ostali bez krova nad glavom, svoje imovine ili svog najmilijeg…

Vojkan Krstić – Svetla priča u drami

U situaciji za koju sigurno mogu da tvrdim da je bila jedna od najtežih u našoj skorijoj istoriji (ma koliko neko podizao obrvu) dogodilo se nešto, pomalo neočekivano – narod se ujedinio na način za koji smo svi mislili da je zaboravljen. Ruku pod ruku, rame uz rame, jurili smo tamo gde smo bili potrebni – Obrenovac, Umka, Šabac… nijedno mesto nije bilo predaleko, nijedan zadatak pretežak. Dok sam bio u Obrenovcu, čuo sam priču o Vojkanu Krstiću, jednom od retkih heroja koji se setio i onih koje smo tako olako ostavili za sobom – naših ljubimaca.

Vojkan Krstic spasavanje zivotinja iz potopljenog Obrenovac

Od meštana sam saznao da je Vojkan Krstić sa svojom ekipom bio jedan od prvih, civilnih, spasilaca u Obrenovcu. Došao je sa svojim čamcem i prijateljima i besomučno su pomagali narodu na najkritičnijim mestima. Skoro sam našao ovaj tekst o Vojkanu Krstiću i kako je spasavao ljude u Obrenovcu i vredi ga pročitati.

Ono što je meni bilo posebno drago da čujem je činjenica da je u njegovom čamcu, pored ljudi, uvek bilo mesto i za kuče i mače. Fotografije sam skinuo sa FB-a a nešto sam dobio i od prijatelja Vojkana Krstića.

Vojkan Krstic i spaseni iz potpopljenog Obrenovac

Udomljavanje izgubljenih – humanitarna akcija Vojkana Krstića i prijatelja

Kasnije sam saznao da je sve spašene ljubimce odveo u Dorćolsku marinu gde su i ove fotografije napravljene. Pošto se za dosta ljubimaca niko nije javio, Vojkan Krstić je zajedno sa prijateljima organizova humanitarnu akciju kao i udomljavanje naših četvoronožnih prijatelja. Uz dobro društvo i raspoloženje, akcija je bila veliki uspeh i svi ljubimci su našli novi dom.

Vojkan Krstic i zbrinute zivotinje iz Obrenovca

Humanitarna akcija zbrinjavanja ljubimaca - Vojkan Krstic

Ako nađete još neke slične priče, javite na da ih objavimo!

Leave a comment